onsdag 10 december 2014

vill du ha mig som coach?

 21 dagar till ett lättare och friskare liv (inbunden)


I början av nästa år kommer min bok 21 dagar till ett lättare och friskare liv. Lite så där lagom efter alla julhelger och nyår, som kanske till och med innehåller ett nyårslöfte som handlar om cleasning, ta hand om sig själv. Börja yoga, andas mera, göra livet lite lättare i alla bemärkelser.

Allt det där som gör skillnad och det som gjorde hela skillnaden för mig. Att liksom ta kontroll över mitt eget välmående. Därför känns det här så kul.
Hoppas du också tycker det.

För är du sugen på en utrensning? Att känna dig friskare och lättare?
Journalisten Linda Newnham och tidningen Amelia söker en kvinna i åldern 25-40 år för ett reportage.
Du får träffa mig, Karin Björkegren Jones, som ger dig ett skräddarsytt 10-dagarsprogram som du följer med gröna recept, juice och hur du kan tänka för att din tio dagars detox ska bli så bra som möjligt. 
Så förutom att du blir coachad av mig, får du en Juicelåda  och en Wilfa Juicemaster 
 Wilfa JuiceMasterallt från fantastiska Årstiderna vars produkter är ekologiska och helt underbara.
Och så får du så klart min bok.
Hinner du med mötet innan jul är det bra. Annars möte och start direkt efter nyår.
När du fullföljt programmet är det uppföljning och fotografering.
Vill du vara med?
Skriv och berätta lite om dig själv. Skicka med en bild om du har lust.
Mejla Linda: linda.newnham@amelia.se eller lindanewnham@hotmail.com

Vi söker en kvinna som bor i Stockholm eller hyfsat nära. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar